mandag 2. februar 2009

Queen of my heart

15 minutter samtale med en gutt på en av cafeene i Butare, gjorde at denne (og en franskoversettelse av den) eposten lå i innboksen min et kvarter etter at samtalen var slutt...

Oh my goodness !!!!!!!!!!! i could find a chance to meet you at the first time NICE MEET TO YOU!!!!!!!!!!!!! I am called DIDACE.
I have loved you with all my heart .I wish that God blessed you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i would ask you a relationship and the love because that moment of nice meeting to you has made me to be too happy i shoul stay near of you but yuo was so busy. I HAVE LOVED YOUR GOOD SIGHT LIKE QUEEN .
YUOR GOODNESSIF YOU WANT YOU WILL TELL ME WHAT YOU THINK BECAUSE I NEED THAT YOU COULD BE MY QUEEN OF MY HEARTGOOD BYE I STAY WAITING YOU BEST ANSWER THANK YOU SO MUCH !!!!!!!!!!! your Love DIDACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe-hellooooo MY QUEEN OF MY HEARTGOOD:-) Skal du gifte deg nå da? Den mailen gjorde vel susen?sse

anine sa...

Hahahaha!! jeg dævver av latter! Fantastisk!! Jeg vil også ha sånne e-poster :D Nei, det er bare å bøye seg i støvet, nå er det vel helt klart avgjort hvem av dere som er dronningen i husholdet ;) Håper du koser deg masse, jeg gleder meg til å følge utviklingen av dette "relationship".
Var han kjekk?? Skal dere møtes igjen??
hihi! (som du kanskje skjønner er det ikke like mye action i Sudan for tiden, så jeg er svært begeistret og nysgjerrig)

Mange klemmer fra Anine

Anonym sa...

hahaha, tenkte jeg det ikke! Godt å se at du gjøre et sterkt inntrykk på folk du møter! Du treffer nok mannen i ditt liv du nå;) Men jeg ser helst til at dere bosetter dere i Norge etter vielsen kjære søster:) *fnis*

Anonym sa...

Ja, det må jeg si Carina... Skjønner det er muligheter for deg. Men jeg må jo si at det hadde vært hyggelig å få deg hjem igjen da. Selv om du antakelig ville blitt behandlet som en dronning ;-)

Alltid morro å lese bloggen din! Så mye forskjellig du opplever på både godt og vondt. Uansett føler jeg at jeg lærer mye av å lese om hva du opplever.
Ha det fint da! Så skal jeg fortsette å glede meg til neste oppdatering fra deg.
Stor klem fra Silje