onsdag 3. juni 2009

TUSEN TAKK

Nå er det ikke lenge igjen av oppholdet her i Rwanda. 9 mnd har gått utrolig fort, og har blitt fylt av flotte opplevelser, mange nye bekjentskaper, mange frustrasjoner og mye lærdom. Nå gjenstår det kun 1,5 uke igjen og ikke minst det å takke de som takkes skal for at oppholdet her har blitt så bra som det har blitt.


Camilla med med-delegat fortjener en virkelig stor TAKK, det gjør også ansatte og frivillige i Rwanda Røde Kors som har vist oss tillit og vennskap og gjort dette oppholdet veldig minneverdig.


TUSEN TAKK Camilla for at du har vært med å gjøre dette oppholdet og denne jobben til den beste jeg har hatt! Uten deg som kollega, samboer og venninne hadde dette oppholdet helt klart blitt veldig annerledes!
  • Takk for oppmuntringer når frustrasjonene har vært store.
  • Takk for latter og humor både når dagene har vært slitsomme.
  • Takk for dårlig, god og galgen humor til enhver tid.
  • Takk for supre arbeidsdager, hverdager og ferier.
  • Takk for konstruktive tilbakemeldinger på arbeid gjort.
  • Takk for at du har vært en god sparringspartner i jakten på nye løsninger, tenke utenfor boksen og finne frem kreativiteten.
  • Takk for mang en stille og rolig kveld med en film eller bok i myggslottet!
  • Takk for at du tok vare på meg når jeg var syk (eller suk).
  • Takk for at du er en god samtalepartner som kan sette ting i perspektiv og finne det positive i det meste.
  • Takk for gode seiltips (kaptein Olsen og kaptein Hansen kan trenge det).
  • Takk for at du takket ja til denne jobben, uten deg hadde dette oppholdet helt klart blitt veldig annerledes.
  • Takk for at du har vært en så god kollega og samboer og takk for at du har blitt en så god venn!

3 kommentarer:

Frank sa...

Hei Carina !
Takk for at du har hatt denne bloggen. Det har vært artig å følge med på hva du har bedrevet tiden din med i Rwanda. Håper du lager deg en ny blogg når du kommer hjem, f.eks "Carina i Sandefjord" eller hvor det nå enn blir at du strander. Lykke til med resten av oppholdet i det store utland og velkommen hjem igjen.
Hilsen onkel Frank

Camilla sa...

Tusen tusen takk for utrolig koselig blogginnlegg Carina:)

Jeg begynte å gråte da jeg leste innlegget.. Jeg har hatt en kjempeflott tid sammen med deg her i Rwanda, og setter utrolig pris på at du takket ja til denne jobben:)

stor klem

Esther sa...

Hei Carina! Det har vært så flott å følge deg og Camilla og fått ta del i store og små gleder og bekymringer. Likevel kjenner jeg en jublende glede over at vi snart skal få deg hjem igjen! Takk for at du har bidratt til at mitt syn på mange ting nok har endret seg, ikke minst så har du minnet meg på at vi er så utrolig heldige som bor her i fredlige Norge. Velkommen hjem!!! Stoor mammaklem